باربی مفصلی زیبا
نوشته شده توسط : نازی

عروسک باربی درخشان و تکرار نشدنی (باربی) ، یا باربارا میلیسنت رابرتز (باربارا میلیسنت رابرتز). حتی نمی توانم باور کنم که در مارس 2014 باربی ، این زیبایی خارق العاده با فیگور کامل، 55 ساله خواهد شد! این عروسک تا به امروز را می توان محبوب ترین عروسک دختران سراسر دنیا نامید! در طول چنین سابقه طولانی از وجود خود ، باربی در صدها ، اگر نه هزاران نفر ظاهر شده است تصاویر شیک و لباسهای خیره کننده ای که در مشاغل مختلفی امتحان کرده اند خانواده دوستانه و دوستان متعدد ، از چندین دنیای فانتزی دیدن کردند (به عنوان مثال ، در پادشاهی پری ها) ، قهرمان چندین فیلم انیمیشن شد ، فضای مجازی را تسخیر کرد ، و نه تنها ...

بیوگرافی مینی باربی
اما قبل از اینکه از داستان موفقیت این عروسک خارق العاده بگوییم ، بیایید بیوگرافی خیالی باربی را به عنوان شخصیتی که توسط خالق عروسک ابداع شده است ، بشناسیم.

بنابراین ، باربی از ویسکانسین (ایالات متحده آمریکا) می آید. نام والدین او گئورگ و مارگارت بود. باربی خواهران کوچکتر دارد ، باربی بزرگترین فرزند خانواده است. بعداً ، خانواده اش به نیویورک نقل مکان کردند ، جایی که باربی خودش در دبیرستان بین المللی منهتن تحصیل کرد.

باربی بسیار باز ، خوش مشرب و دختر مهربان، او دوست دختر زیادی دارد. و باربی حیوانات را نیز بسیار دوست دارد ، در طول زندگی خود بیش از 40 حیوان خانگی داشت.

باربی دائما در جستجوی تماس گرفتن است. وی پیش از این موفق به ملاقات یک مهماندار هواپیما ، خلبان ، دامپزشک ، دیپلمات ، دکتر و حتی یک فضانورد شده است. به هر حال ، قد باربی 29.2 سانتی متر و وزن آن 206 گرم است.

اما مهمتر از همه ، باربی جوان ، روشن و دخترزیبا، بنابراین ، در زندگی او ، یک زیبا داستان عاشقانه... در سال 1961 ، سر صحنه فیلم های هالیوود ، باربی با یک مرد خوش تیپ به نام آشنا می شود. عاشقانه آنها ، بسیار واضح و مورد گفتگو ، 43 سال طول خواهد کشید. در این مدت ، باربی به دور دنیا سفر می کند ، با هم در یک مدرسه رقص شرکت می کند و حتی شرکت کننده و طرفدار مشتاق چندین بازی المپیک می شود. با این حال ، بیشتر و بیشتر اوقات ، باربی به ازدواج ، خانواده و فرزندان فکر می کند ، اما برای ازدواج آماده نیست ... بر این اساس ، در مشهورترین زوج عروسکی اختلاف ایجاد شد. بنابراین ، در 12 فوریه 2004 ، تقریباً در آستانه روز ولنتاین ، 

جهان از جدایی باربی و کن باخبر شد ... به نظر می رسد ، این می تواند به داستان عاشقانه باربی پایان دهد ... اما این همچنان ادامه دارد. و باربی در صحنه داستان اسباب بازی 3 با بازی در نقش های اصلی فیلم دوباره دیدار می کنند. و در سال 2011 از صفحات بزرگترین شبکه اجتماعی فیس بوک با بیان "باربی ، اگرچه ما از پلاستیک ساخته شده ایم ، عشق ما واقعی است!" از باربی درخواست بازگشت به آن را می کند. در حالی که باربی در مورد تصمیمی تصمیم نگرفته است. اما ما ، با زوزه ، به اتحاد مجدد این زوج عروسک زیبا و شناخته شده رای می دهیم ، در واقع مانند میلیون ها طرفدار باربی در هر سنی در سراسر جهان به یک زوج باربی-کن در وب سایت رسمی باربی رای می دهند!

 

چگونه باربی محبوب شد و دنیا را به دست گرفت؟
سلف باربی در سال 1955 در آلمان ظاهر شد. این یک عروسک بود با پاهایی بلند ، سینه های بزرگ ، بینی کمی واژگون و اسم او بیلد لیلی بود. علاوه بر این ، در ابتدا لیلی حتی یک عروسک نبود ، او شخصیتی در یک کمیک استریپ روزنامه بود. این شخصیت توسط سردبیر روزنامه آلمانی Bild Zeitung ابداع شد ، فقط به این دلیل که قسمت کوچکی از روزنامه باقی مانده بود که مواد کافی برای آن نبود. بنابراین در قالب یک کمیک استریپ در 24 ژوئیه سال 1952 ، تصویر لیلی با یک عنوان حاوی خنده دار در روزنامه ظاهر شد. این شخصیت آنقدر محبوب شد که در سال 1955 ، لیلی به لطف یک عروسک بازی به نام رالف هوزر زنده شد. او بلافاصله به عنوان نمونه اولیه زن ایده آل عاشق مردم شد. اما پس از آن هنوز فقط یک نمونه دور و ناقص از عروسک مدرن بود که هیچ کس آن را به عنوان اسباب بازی کودک در نظر نگرفت. لیلی منحصراً به عنوان یک هدیه خنده دار برای بزرگسالان تصور می شد ، زیرا شخصیت ترسیم شده دختری جسور ، زیبا و پرشور است که مطمئناً با تصویر یک خانه دار نمونه مطابقت ندارد ... و فقط در سال 1959 شرکت آمریکایی Mattel (Mattel) انقلابی در صنعت اسباب بازی ایجاد کرد کودکان ، خرید حقوق تصویر لیلی از Bild Zeitung ، و ایجاد اولین عروسک خود به نام باربی!

 





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: